مدتا MODETA

دانلود نرم افزار، مد و لباس، آرایش و زیبایی، تفریح و سرگرمی، www.5040.ir

مدتا MODETA

دانلود نرم افزار، مد و لباس، آرایش و زیبایی، تفریح و سرگرمی، www.5040.ir

شامپو رویش موی پیراسته

این بسته محتوی نوعی شامپو گیاهی ساخت ایران با نشان استاندارد و پروانه بهره برداری از سازمان غذا و دارو می باشد که با تاثیر شگرف خود در جلوگیری از ریزش مو ، تقویت موهای بی حالت و ضعیف، و رویش مجدد موها، توانایی معجزه آسای خود را به اثبات رسانده و امروزه به لطف حق پس از سالها تحقیق میدانی و پژوهش به تولید انبوه رسیده و به صورت انحصاری از طریق فروشگاه اینترنتی 5040 در دسترس هموطنان قرار گرفته است.

بسته رویش موی پیراسته

  1. یکی از علل اصلی ریزش و ضعیفی مو و طاسی در بسیاری از افراد ، ترشح اسیدهای چرب و امتزاج آن با سلول های مرده و باکتری های پوست است. این ترکیب باعث ایجاد لایه ای سفت و نفوذ ناپذیر در سطح پوست سر می شود که منافذ تنفسی ریشه های مو را مسدود کرده و از رسیدن اکسیژن به آنها جلوگیری می کند. ریشه هایی که با کمبود اکسیژن مواجه می شوند، کم کم ضعیف شده و در نهایت از بین می روند. جهت رهایی از این معضل بایستی موانع یاد شده رفع و رویش مجدد مو آغاز گردد.
  2.  
  3. شامپو گیاهی پیراسته با تاثیر جادوئی خود، قادر است این عامل را سریعاً محو کرده و رویش مجدد مو را برای شما به ارمغان بیاورد.
  4.  

طریقه مصرف برای کسانی که طاس شده اند:

  1. با استفاده از این شامپو، سر و بدن خود را به صورت یکروز در میان، به مدت 20 الی 25 روز بشویید. بعد از این مدت، شامپو را قطع کرده و پرزها و کرکهای سطح سر را با بند یا موچین و یا روش های اپیلیدی از ریشه بکنید. بعد از آن، روغن را به اندازه ای که سرتان چرب شود به سرتان بمالید. سپس دراز کشیده و پاهای خود را بالاتر از سطح بدن قرار دهید تا خون بیشتری به پوست سرتان برسد. در این حالت پوست سر خود را به صورت ضربه ای به مدت نیم ساعت ماساژ دهید. روز بعد با صابون معمولی سرتان را بشویید. این مراحل را تا زمانی که موهای سرتان در بیاید ادامه دهید. بعد از آن، هفته ای دو بار از شامپو استفاده کنید و روغن را 1 روز در میان به پوست سر خود بمالید.
  2.  
  3. نکته: بعد از کندن موها تا در آمدن دوباره به هیچ عنوان نباید از هیچ شامپویی استفاده کنید.
  4.  

طریقه مصرف برای کسانی که موهای چرب دارند :

  1. برای 20 روز اول، شامپو را به صورت یکروز در میان استفاده کرده و هر 10 روز یکبار از روغن استفاده کنید. بعد از این مدت هفته ای 2 بار از شامپو استفاده کرده و روغن را همان 10 روز یکبار استعمال کنید.
  2.  

طریقه مصرف شامپو برای کسانی که پوست و مو خشک دارند:

  1. یکبار در هفته از شامپو، و یکبار در هفته از روغن استفاده کنید.
  2.  

طریقه حمام کردن

  1. آب داغ را باز کنید تا حمام بخار کند. 10 دقیقه داخل بخار بمانید. سپس آب را سرد کرده و 1 دفعه هم زیر آب سرد بروید. سپس سر و بدنتان را با شامپو بشویید. در هر بار حمام کردن باید این کار را دو مرتبه تکرار کنید.
  2.  

محتویات موجود در این بسته :

  1. 1) شامپو گیاهی پیراسته 900 میلی لیتر - 2 بطری
  2. 2) روغن ماساژ مو 250 میلی لیتر - 1 بطری

جهت خرید این بسته اینجا کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.